יחסי ציבור

"מצוינות היא לא פעולה, אלא הרגל
את הדברים שאתה עושה הכי הרבה
תעשה גם הכי טוב."

 

מרווה קולינס

יחסי ציבור

"מצוינות היא לא פעולה, אלא הרגל את הדברים שאתה עושה הכי הרבה תעשה גם הכי טוב."

מרווה קולינס

צור קשר

יחסי ציבור

אנו ב"אמיר דן- עינת אורן" ייעוץ תקשורת ואסטרטגיה, מאמינים כי יחסי ציבור הם לא רק "העט שבקצה היד".
יחסי הציבור מתחילים בשלב המוקדם בתכנון תמהיל התקשורת השיווקית בארגון עצמו. לכן יש חשיבות גבוהה במעורבות איש יחסי הציבור בתכנית העבודה השיווקית והוצאתה אל הפועל. יחסי ציבור אינם אסופה של רעיונות אלא אסטרטגיה תקשורתית הכוללת בתוכה תכנון והבנה של מסרים, קהלי יעד ומטרות.
לכל פעולת יחסי ציבור חייבת להיות מטרה מוגדרת: לפני כל ריאיון, הודעה לעיתונות, מפגש עם עיתונאים, מסיבת עיתונאים, יוזמה תקשורתית – יש להגדיר מה היינו רוצים להשיג מהמפגש עם אמצעי התקשורת.

אנחנו ב"אמיר דן-עינת אורן" ייעוץ תקשורת ואסטרטגיה, מאמינים כי פעילות יחסי ציבור טובה כוללת 3 מרכיבים:
הגדרת קהלי המטרה – יחסי ציבור מאפשר לפלח ולכוון לקהלי יעד ממוקדים וניתן להחליט מראש למי רוצים להגיע.
יצירתיות – יחסי ציבור, בניגוד לפרסום, אינם נקנים בכסף ולכן כל פעילות יחסי ציבור חייבת להיות יצירתית, מקורית ובעלי זווית יוצאת דופן. אם לא יהיה סיפור מעניין ויצירתי מאחורי הידיעה, המערכת לא תכניס את הידיעה לעיתון. לכן היצירתיות היא כלי מרכזי.
הפרזנטור – אחד הרכיבים הבולטים בכל פעילות יחסי ציבור לחברה היא הפנים של החברה, או כפי שנהוג לכנות כיום-הפרזנטור. הדובר הוא פניו וקולו של כל מותג וברוב הפעמים הצלחת פעילות יחסי ציבור תלויה, באפקטיביות של הדובר. לכן ההחלטה מי יהיה הפרזנטור של חברה, היא חשובה.
יחסי ציבור בעינינו הוא אחד הכלים החשובים בראייה האסטרטגית הכוללת ומסייעת לקדם את העסק, המוצר או השירות ולהשיג את מטרות החברה.