צור קשר
ניהול מאבקים וקמפנים ציבוריים
בקמפיין או במאבק ציבורי משלב לרוב מספר זירות פעולה: המשפטית, התקשורתית, קשרי ממשל ופרסום. הזירות משתנות בהתאם לאופיו של הקמפיין ובהתאם למטרתו.
תקשורת, כמו גם יתר זירות הפעולה במאבק, היא אמצעי בלבד להשגת המטרה ולא המטרה בפני עצמה. בניהול מאבק או בניהול קמפיין ציבורי, מהווה התקשורת אמצעי חשוב להפעלת לחץ ציבורי משמעותי על מקבלי ההחלטות הרלבנטיים לשם השגת המטרה שנקבעה מראש.
אנחנו ב"אמיר דן- עינת אורן" ייעוץ תקשורת ואסטרטגיה, אנו מאמינים כי לשם הצלחתו של ניהול מאבק או קמפיין ציבורי חשוב לתת את הדעת לדגשים הבאים:
• תיאום – על-מנת להשיג את המטרה, הזירות השונות חייבות לעבוד בתיאום מלא.
• מיקוד – מאבק שיורה לכל הכיוונים לא משיג את מטרתו.
• עקביות – לרוב פעולה חד-פעמית אינה מספקת לשם השגת המטרה. על-מנת לגרום ללחץ ציבורי/תקשורתי המניע לפעולה, המאבק חייב להתנהל בעוצמה גבוהה ולאורך זמן.
• יוזמה – מי שיוזם במאבק הוא זה שמוביל את המאבק!
• היערכות מוקדמת – במאבק, לכל פעולה יש גם תגובה נגדית. חשוב לכן, לא רק ליזום התקפה, אלא גם להערך מראש למתקפת הנגד של הצד השני.
לנו, ב"אמיר דן-עינת אורן" ייעוץ תקשורת ואסטרטגיה, ניסיון רב בניהול מאבקים תקשורתיים וקמפיינים ציבוריים עבור אישי ציבור, משרדי ממשלה וחברות מובילות במשק.